Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby
Szanowny Użytkowniku,
Zanim klikniesz 'Przejdź do serwisu', prosimy o przeczytanie tej informacji.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO), informujemy, iż Państwa dane osobowe zawarte w plikach cookies są przetwarzane w celu i zakresie niezbędnym do udostępniania niektórych funkcjonalności serwisu. W przypadku braku zgody na takie przetwarzanie prosimy o zmianę ustawień w stosowanej przez Państwa przeglądarce internetowej.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest GO-MEDIA, z siedzibą ul. Stanisława Betleja 12 lok 10, 35-303 Rzeszów, VAT-ID: PL792-209-42-66.
Podanie danych jest dobrowolne ale niezbędne w celu świadczenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, wszelkie wnioski dotyczące wskazanych powyżej praw prosimy kierować na adres email: gomedia@interia.pl.
dane mogą być udostępniane przez Administratora podmiotom: Netsprint S.A., Google LLC, Stroer Digital Operations sp. z o.o., w celu prowadzenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
podane dane będą przetwarzane na podstawie zgody tj. art. 6 ust. 1 pkt i zgodnie z treścią ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
dane osobowe będą przechowywane do czasu cofnięcia zgody.
ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do GIODO gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
klikmapa.pl
Życie o smaku Toffiii...ciągnące ale niesłodkie:)

Życie o smaku Toffiii...ciągnące ale niesłodkie:)

Toffik, Toffik, Toffik!!!!!!

Wczoraj zyłam myślą o naszym spotkaniu, a dzisiaj mam kaca. Moralnego.

Do spotkania przygotowałam się bardzo starannie(można by powiedziec od stóp do głów)...Pozytywny nastrój, pomieszane z podnieceniem, radością i optymizmem:)

Jak na skrzydłach poleciałam pod smoka:)

Spóźnił się 18 minut. Skomentowałam po swojemu. Nie akceptuję spóźnialstwa bo uważam to za brak szacunku dla drugiego człowieka. Ale ok, powiedziałam deolikatnie, że tego nie lubię i temat się skończył. 

Potem był dłuuugi spacer. Rozmowa nawet była fajna, dopóki Tofik nie zaczął mówi c non stop o pracy...W dodatku o mojej pracy...boshe, czy dla ludzi ważna jest tylko praca??? Ja nic z tego nie rozumiem...

Pisałam na gg z chłopakiem, ktory miał się okazać miły, czułu i "spragniony"(tak, tak;) A na spotkaniu pojawił się chłopak który odwrócił głowę gdy chciałam mu spojrzeć w oczy. Poczułam się dziwnie. Nieszczery? Wstydliwy?

Może to ze mną cos nie tak?...

Po spacerze wybraliśmy się na rynek na piwko. 

Desperados w desperacji nie pomógł. Miało byc miło i przyjemnie a wdepnęliśmy w temat gówniany jednym słowem. Były związek. Najpierw pokrótce o moim eks...a potem historia jego związku..Dłuuuuuga historia dwutygodniowej znajomości. Miałam dość. próbowałm się upoić tym piwem, ale nawet ono nie pomogło.

Było coraz gorzej.

Siedziałam i patrzyłam. Patrzyłam na niego. Obserwowałam, jak krzykliwie zawołał kelnerkę i bez pytania o cokolwiek mnie powiedział :"jeszcze raz to samo". Wyczułam agresję w jego zachowaniu. Nie, nie bałam się.

Byłam spokojna, sama nie wiem dlaczego. Ale wiem podświadomie, że to lekkie uniesienie względem kelnerki mogłoby się zamienić w coś znacznie gorszego...

Potem rozmowa była zamknięta. On ciągnął temat o romantyzmie a ja wolałam się nie odzywać. Jaki kurwa romantyzm? 

Roztrząsanie się nad miłością, której nie ma?

Dla mnie miłośc jest systemem zero-jedynkowym: albo jest albo jej nie ma. A jak jest, to ma rózne odcienie i te grsze i te lepsze...

Ale żeby się roztrząsać nad tym, że w miłości ważne jest zrozumienie, wspólne chwile i romantyzm???

A czy to nie jest tak, że to jest nieodłaćzny element miłości i nad tym nie ma się co rozwodzić????

Żyję chyba w swojej własnej bajce. Zamknięta we własnym świecie marzenia o miłości. I niech ta bańka nie pęka dla takich mężczyzn.

Toffik to wspaniały mężczyzna(chyba, sama nie wiem, na pewno cholernie zdolny), ale mi po prostu nie imponuje.

Szukam faceta-gwaizdy, który pociągnie mnie ze sobą w wir szalonego życia. Szukam kogoś, kto nie będzie pytał, czy może, tylko po prostu to zrobi:)

Szukam i doopa. Znajdę - nie znajdę.

 

O 3 byam w domu. Spałam nago, bo w ramach depresji nawet nie mogłam pizamy znaleźć. O 6 pobudka i kac. Desperados...

Okulary na nos, makijaz na pyszczek i wio do pracy.

Siedze dzisiaj sama i juz zrobilam co mialam zrobic. I mysle.

O tym, jak bardzo chcialabym kochac.

Nie mam szacunku do ludzi.

Oceniam ich a nie powinnam.

Nie potrafie inaczej.

Jestem soba, bo nie chce nikomu mydlic oczu. I taka pozostane:)))

Piatek:D:D:D:D Huraaa!!!!!!


Głosuj (0)

DzikaRoza23 || 13:07:45 18/06/2010 || 2

Komentuj.


Powrót





|| bez podpisu ||

genialnie piszesz. przeczytałam całą notkę co naprawdę rzadko się zdarza :)
taak to jest że ci fajni są zajęci a ci nudni z czasem sa coraz bardziej nudni...ja bym go odstwiła.
romantyzm...co to wogóle za temat na pierwszą lekcję. dobrze że nie funkcje trygonometryczne ;)

zalogowany || zalogowany || 14:58:09 18/06/2010
http://cheerful.blog4u.pl/

|| KarmelowaRozkosz ||

mam podobnie.

zalogowany || zalogowany || 13:21:22 18/06/2010
http://duzedziecko.wjo.pl/






Menu

Kolczaste zwierzenia delikatnej kobietki
Dodaj do Ulubionych

Naprawdę jaka jestem nie wie nikt. NAwet ja sama.

Strona Główna


Odwiedzin: 77877






Księga
Księga Gości
Dodaj do Księgi
2




Archiwum
2018
Marzec
2015
Listopad
2013
Listopad
2012
Październik
Czerwiec
Marzec
Luty
Styczeń
2011
Grudzień
Wrzesień
Sierpień
Lipiec
Czerwiec
Maj
Kwiecień
Marzec
Luty
Styczeń
2010
Grudzień
Listopad
Październik
Wrzesień
Sierpień
Lipiec
Czerwiec
Maj





Ulubieni











Linki